Leden 2015

23.01.2015 10:28

"Vločka" v  Lounech aneb já vs mikrofon

Měla jsem tu čest pro mne moderovat další vyšší agility akci, tyto závody byly pro mne vyšší liga díky rozhodčímu, rozh. Ant. Grygar  stavěl závodníkům opět parkury takové, aby závodníci odjeli s tím, že se mají pořád co učit. Já děkuji pořadatelům, že mi mikrofon svěřili a závodníkům, že poslouchali a některé týmy i po diskvalifikaci do cíle dotleskali. 
Na těchto závodech měla premiéru Besinka se Žanetou, holky doběhly akorát zkoušku a to na 10. místě. Příště to už prý bude lepší (y).
 

Mé fotografie v galerii Kryt 

Zaslala jsem do soutěže našeho města po dlouhém "zlobení" ostatních tři fotky spojené s Kláštercem nad Ohří, bohužel můj předpotopní foťáček nedosáhl na požadovanou velikost fotek, tudíž se "jen" vystavovaly a návštěvníci i organizátoři akce jen chválili. Absolutní jedničkou se stala Ohře (viz fotogalerie níže), zamrzlý pohled z našeho kouzelného parku. Děkuji Všem za kladné hodnocení, psaní, gratulacím, potěšilo to.

Fotogalerie: Leden 2015