Květen 2015

11.05.2015 17:08
 
1.5. neoficiální závody v Jirkově
Dalo by se ve zkratce napsat, že když se mi někam nechce, nemám tam jezdit i když mne druhý ukecá, rovnou se omlouvám i děvčatům co kvůli nám pomalu dvě hodiny na závody jela a pak chaos slušně psáno od organizátorů schytala,  včetně následnému psaní na Události facebookové.
Pro mne zklamání, hlavní organizátoři prakticky dokázali akorát tak házet zmatek na začátečníky v organizačním týmu, prostě jsou ti co tahounama jsou a ti co jimi nebudou i kdyby se přejmenovali. Vždy budou nově příchozí kolem nás a ti zkušenější z pořadatelů musí na sobě pokaždé více zamakat.
Dohadování a bezohlednost k vyřešení situace k vyhlašování výsledků, startovky pomotané, úraz Mazlíka, moc v jeden den na mne a následné psaní na facebooku již zmíněné se rovná za mne, že příští rok ode mne má tato organizace klid, špunty mohou bouchat neboť raději se svou psí bandou jinde budu.
Zkušenost jediná, že jsem si následující závody i tunely při prohlídce kontrolovala, další týden se skalpovanou nohou psa a s rozřízlým polštářkem jako houskou na snídani už jsem opravdu nechtěla mít.
 
 
10.5. Lounky - Litoměřice
oficiální závody a rozhodčí ANTONÍN GRYGAR
 
Lišáka 1. oficka, s doběhlou zkouškou, ale na VD díky mému těžkému kombajnu a on poctivka na mne čekal, z áčka se mu překotila prdelka jak se otáčel a převážení ho mimo zónu hodilo, následný tunel, kde mne překvapil, že automaticky šel zeď za kterou se stáčelo já už nestíhala a on se hezky ke mě vrátil,
hned otočil, vběhnul a odmítačku za to vyfasoval, je to 55cm naměřený šikulka, se slovy ať na bonitaci upalujem neboť krásný výstavák je.
Děkujeme za ten den. 
Mazlík a Lišák mají za sebou první starty společné.

23.5. Louny - S.O.S. agility Benefiční závody
Neoficiální závody již několikrát vyzkoušené nezklamaly, perfektní den kdy i počasí vyšlo. Naší výpravě se dařilo, Galušáci se na bednu dostali a Lišák dokonce se svou zasedací zónou jen o vteřinu za Mazlíkem zpozdil. 
Besinka běhala se Žanetou a holky si ten den úplně krásně rozumněly, tudíž ovoce z tréninků na těchto závodech sklízely. Děkuji ;-). 
Video kluků zde: https://youtu.be/RHIZiVADmkM